Hej då.

Jaha. Nu är det slut på det här. Jag har haft så himla fina, bra, spännande, intressanta och roliga dagar. Jag har lärt mig massor och utvecklats enormt. Så många människor jag träffat, så många olika roliga saker jag fått göra, sådant jag tidigare aldrig skulle ha gjort, men ändå orädd har genomfört. Alla möten och diskussioner, studiebesök och andra upplevelser har gett mig så mycket. Jag önskar att det kunde vara så här helatidenjämt!

Jag vill tacka Lena Wigren och Christine Persson på X-MaTs och Christin Borg från tidförtåg som givit mig chansen att få göra detta samt pysslat ihop ett så himla bra schema för min bloggvecka. Och ni har varit ett så bra stöd, det är tack vare er som jag varit så pass självgående. Åh, det har verkligen varit världsbäst det här. Hoppas att ni som läst tyckt att det inte varit så tokigt. Vi hörs kanske mer någon annan gång någonstans. Hoppas!

Hälsningar och tjarå och allt!
Ingrid Bergström Nilsson




Klicka på bilderna för att se dem större.

Kommentarer
Postat av: Christine X-MaTs

Ingrid, du har gjort ett strålande jobb. Bloggen är fantastisk och du har verkligen marknadsfört Gävleborg på ett proffsigt vis.

Tack och lycka till!

2009-09-23 @ 11:22:32
Postat av: jonas

mycket intressant och rolig blogg. Ett perfekt sätt att visa vad man kan nå med kollektivtrafiken. Hoppas att den på ett eller annat sätt kan fortsätta.

2009-09-24 @ 13:31:29
Postat av: Maria

Tack för alla tipsen, vad mycket man kan göra i sitt eget län! Väldigt bra och rolig blogg.

2009-09-24 @ 21:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0