Hej!

Det är alltså jag, Ingrid Bergström Nilsson, som ska blogga här på expeditiongavleborg.blogg.se under Trafikantveckan 16-22 september. Det känns verkligen hur roligt och spännande som helst att få anta denna utmaning, schemat är fullspäckat och jag vet att veckan kommer att bli jätteintressant, lärorik och kul! Om ni vill se vad jag ska göra varje dag finns schemat länkat här till höger i bloggen.

Jag tjuvstartar veckan redan imorgon i Gävle på en pressträff på Borgarskolan tillsammans med Gävle Kommun och Mediaprogrammet. Är ni inte där så får ni gå in här på bloggen imorgon eftermiddag för att läsa om hur det gick. Sedan vill jag förstås att ni är med mig hela veckan då jag kommer att uppdatera varje dag om allt jag gör. Vi hörs och ses här, på expeditiongavleborg.blogg.se!



Hälsningar
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Annie

Iiih vad kul! :D

2009-09-14 @ 19:19:30
Postat av: lisa

låter spännande!

2009-09-14 @ 23:00:32
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul, lycka till!

2009-09-15 @ 07:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0