Oflyt.

Hej hörrni. Denna dag har varit ganska emot mig. Jag skulle ta tåget från Gävle till Bollnäs imorse och ta elcykeln med mig, och tio minuter innan avgång ropar de ut i högtalarna att tåget ersätts med buss på grund av elfel. Så den snälla busschauffören fick klämma in den ganska så stora elcykeln i bagageutrymmet, så egentligen var det ju inget problem. Men på bussen hade jag bara mottagning på det mobila bredbandet ungefär var femte sekund, och till slut dog även datorbatteriet. Väl framme i Bollnäs skulle jag cykla med hjälp av en cykelkarta vilket jag gjorde till klockan blev 13.00 då jag skulle infinna mig vid Lilla K’s trädgårdskök för att äta lunch med kommunalrådet Olle Nilsson Sträng. Då visade det sig att det hade blivit missförstånd om vilken tid vi skulle träffas så lunchen uteblev. Nu sitter jag på tåget till Gävle men mottagningen är lika dålig här, så jag publicerar det här när jag kommer hem till Söderhamn istället och har ”riktigt” internet. Aja. Det kommer ett Järnvägsmuseuminlägg och ett cykelinlägg snart ialla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0