Skoj på hoj!

Idag är det full rulle på Slottstorget i Gävle kl. 10.00 - 15.00. Det är I stan utan min bil-dagen, Gästrikeloppet är redan igång och jag har hunnit orientera med Skoj på hoj! Det kryllar av aktiviteter och jag har fullt upp. Kom hit vettja! Jag tänkte visa er bilder från min orienteringsrunda också:


Av Gävle Orienteringsklubb fick jag en karta över centrala Gävle med bilder som skulle passas in vid varje nummer på kartan. Jag har idag tillgång till en elcykel och med den susade jag fram runt här i stan, det var himla roligt faktiskt! Trodde jag skulle vara usel på att hitta men det gick bra, lagom klurigt. Här på bilden ser ni massa härgårman-skyltar...


...som känns igen på bild D på kartan!


Hela kartan. Lagom lång tur!


Så här ser det ut hos Orienteringsklubben här på Slottstorget och här hämtar du din karta samt lämnar in den när du är klar.

Nu ska jag försöka hinna intervjua några cyklande poliser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0