Två gröna bönor - ekobutik mitt i Hudiksvall.



Mitt i Hudiksvall ligger ekobutiken Två gröna bönor. Här är det mesta ekologiskt eller i största mån miljöriktigt framställt. I sortimentet finns exempelvis ekologiska basvaror som pasta, mjöl och kryddor, frukt samt närproducerade grönsaker och ostar från Järvsö. Två gröna bönor säljer också mycket te där de flesta påsteer är ekologiska och på lösvikt växer hela tiden det ekologiska utbudet. Många produkter är också Rättvisemärkta. Läs mer om Två gröna bönor på deras hemsida som du hittar här!


Butiksägaren Ulv i sin mycket inbjudande affär!


Ekologiska kryddor och basvaror från Saltå Kvarn.


Kommentarer
Postat av: Mia Åkerblom

Mycket fint och stilrent. Har tänkt ordna en hälsomässa 26 feb. i Delsbo och undrar om ni vill vara med och visa upp er. Skicka er mail adress till mig så sänder jag en fil där det står mer. MVH. Mia Åkerblom

2011-01-10 @ 13:12:11
URL: http://www.designochfrihet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0