Expeditionen fortsätter!

Hej!

Det har gått nästan fem månader sen sist, men nu är bloggen igång igen. Anledningen är att Gävle är en av tre europeiska städer som har nominerats till priset European mobility week award 2009! Eftersom denna blogg var igång under just Europeiska trafikantveckan 2009 så passar det ju bra att jag nu fortsätter blogga om allt som denna fina nominering innebär.

Den 22 - 24 mars kommer jag att rapportera från Bryssel där en gala med prisutdelning ska äga rum. Jag ska också blogga om en inspelning av en film om Gävle som ska visas på prisutdelningen. Utöver detta blir det så klart fler inlägg om allt inför och efter Brysselresan. Hoppas att ni är med mig!

Hälsningar
Ingrid Bergström Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0