En sån dag.


Överst får Gävles kommunalråd Roger Persson ta emot priset från Janez Potocnik, EU's miljökommissionär. Underst står vi från Gävletruppen samlad framför vinnar-roll up:en: Kommunalrådet Roger Persson, jag, Ingegerd Krantz som är projektledare för Trafikantveckan i Gävle, Christine Persson och Lena Wigren från X-MaTs samt Helena Werre, trafikplanerare Gävle kommun.

Åh, jösses. Denna dag och kväll har varit helt fantastisk. Bara att stå på pallen var så klart en vinst i sig, men att vinna European Mobility Week Award är ett oerhört erkännande för det jobb som gjorts och jag är så så glad och ärad över att få vara en del av det. Jag har verkligen jättemycket jag vill visa och berätta, men jag vill göra mitt bästa och nu är det ännu senare än igår och jag är helt snurrig i skallen av vinstglädje, så imorgon ska jag blogga järnet efter de workshops vi ska på. Äh, jag hittar inte orden nu. Underbart. God natt!

Kommentarer
Postat av: Rolf Krantz

JÄTTE GRATTIS till vinnarna från familjen Krantz,

2010-03-24 @ 06:02:53
Postat av: Ulla.P

Grattis! Superkul.

2010-03-24 @ 10:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0