Festligt avslut på perrongen.


Så kom torsdagen och jag, Ingegerd Krantz och Helena Werre som var de sista kvar i Bryssel fick åka hem till Sverige.


På perrongen i Gävle stod visst två luringar som hade ordnat ett hemligt guldhjälmsmottagande! Jag visste dock om denna lilla hemlighet.


Christine Persson och Lena Wigren hade samlat ihop ett gäng glada från Gävle kommun samt Gävle Dagblad. De hade dessutom ordnat guldcykelhjälmar (Helena Werre sa att om Gävle skulle vinna EMWA så skulle hon cykla Gästrikeloppet i guldhjälm, och Gävle vann ju!), blommor, flaggor, tutor och Pommac att skåla med.


Alla blev så himla glada!


Skål Ingegerd! Du får avsluta det här äventyret. Det var en helt fantastisk resa som jag aldrig kommer att glömma. 20 år och ovärldsvan fick jag resa till Bryssel och vara med om att vinna detta ärofyllda pris, European Mobility Week Award. Det är så otroligt stort för mig, ni anar inte! Tusen tack alla för att jag fått vara en del av detta.

Hälsningar
Ingrid Bergström Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0