Första sidan!

När jag trött gick till frukosten imorse möttes jag av två studsande kollegor som hade fått besked om att vi minsann var på Gefle Dagblads första sida! Detta tycker jag är ett sådant bra exempel på vad dagens workshops handlade om (som jag ska berätta mer om sen), bloggarnas inflytande över media, att jag bloggade om vinsten natten till idag och imorse var vi alltså på första sidan i GD. Sent igår kunde jag skicka över någon bild direkt från Bryssel. Otroligt. Och så klart otroligt kul att denna nyhet fick så stor uppmärksamhet!

Arbetarbladet hade visst också skrivit om vinsten, men på tidningarnas hemsidor hittar jag ingenting tyvärr.

Jag har dock två andra länkar ni kan klicka på:
svenskenergi.se
teatronaturale.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0