På väg mot ceremonin.


Efter att vi var klara med workshops och annat på Marivaux fick alla åka buss till nästa hållplats. Christine och Helena var med!


Det var rusningstrafik. Bilarna stod stilla men cyklisterna tog sig fram!


Vi åkte hit!




Här skulle cermonin hållas, på Musées Royaux d'Art et d'Historie, Parc du Cinquantenaire (och nej, jag vet inte hur det ska uttalas, tur att jag jobbar i skrift).


Någon snäll fotade oss men såg visst inte att Roger knappt syntes. Men det här var i alla fall en bild vi ville ha som vinnarbild för att vi var ju vinnare oavsett om vi skulle vinna EMWA eller inte. Då visste vi inte vad som komma skulle...!


Representing X-MaTs!


Inne på museet var det bra himla tjusigt.


Och mycket större än vad det ser ut på bild.


Här var den igen!

Sen var det dags för ceremonin, men den får jag lämna som en cliff hanger då jag har annat jobb att göra nu när jag är tillbaka i Sverige. Men ikväll så hörs vi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0